Online Customer Serviceรหัส:42588

15,000 THB ~ 20,000 THBBTS (Silom Line), BTS (Sukhumvit Line), MRT Line, Rama III, Ratchadapisek - Phetchaburi, Changwattana - Ngam Wong Wan, Lat Phrao, Din Daeng/Vibhavadi/Don Muang, Rama II, Phra Pradaeng - Suksawat, King Kaew- Suvarnabhumi , Latkrabang, Srinakarin - Pattanakarn - Pravet, Bangna, All Airport Link Lines, Ramkhamhaeng/Bangkapi/Bueng Kum, Talingchan-Pinklao, Phutthamonthon - Nakhon Pathom, Samutprakarn, Pathumthaniผ่านมามากกว่า 3 เดือน

ภาพรวม

  • รายได้ต่อเดือน

    15,000 THB ~ 20,000 THB

  • ประเภทธุรกิจ

    Web Service

  • รายละเอียด

    - Answer and taking care of customer via Facebook, Inbox, E-mail etc.
    - Record customer's information and coordinate with support team if client have any issue
    - Support and answering to customer on time and good behave for good branding of the company.

คุณสมบัติ

  • คุณสมบัติ

    • Bachelor’s Degree or higher in related field.
    • Strong knowledge and skills in Thai language.
    • Have knowledge in computer, application, E-payment
    • Strong in using Social network and email and ready to learn a new things
    • Have creativity, eyes on details and great responsibilities.
    • Be active with positive attitude and good interpersonal skills.
    • Proficient in Microsoft Office and internet search.

  • ความสามารถทางภาษาอังกฤษ

    Level 4 - Conversational Level

  • ความสามารถทางภาษา (อื่นๆ)

    Japanese

ข้อมูลเพิ่มเติม

  • สวัสดิการ

    negotiable

  • เวลาทำงาน

    8:30 ~ 17:30

  • วันหยุด

    Saturday
    Sunday

  • ประเภทงาน