รีราโคเอ็นพร้อมเป็นคู่คิด ในการให้คำปรึกษาแก่ผู้สมัครเพื่อให้งานที่ตรงกับความต้องการ และช่วยคัดสรรบุคลากรที่มีคุณภาพ เพื่อให้ตรงกับความต้องการของลูกค้ามากที่สุด

+662-653-2700

Time:9:00-18:00(Mon-Fri)

H1 Job List

กำหนดเงื่อนไขในการค้นหา
All45Count(1〜20CountDisplay)

【英語力不問&未経験OK】問い合わせ対応&データ入力事務 ID:34661

รายละเอียดงาน 【日本人のお客様からの問い合わせばかりなので英語ができなくても安心】

当社は、日本国内外で広くアウトソーシングサービスを提供する、トランス・コスモス株式会社のタイ現地法人です。グループ全体で1万6,000名の従業員数を誇る大手企業。初めての海外就職でも安心して働いていただける環境をご用意しております。今回急募求人となります。

今回、あなたにお任せしたいのは日本人のお客様の問い合わせ対応およびデータ入力。すべて日本語での対応になるので英語力は不問!これから英語力を身につけていきたいという方にはオススメです。タイでの生活を始めるきっかけにしてみませんか?
คุณสมบัติของผู้สมัคร 【語学力不問!お客様に丁寧に対応いただける方を募集しています!】
■ 英語力不問
■ 高卒以上、満22歳以上(労働許可証取得に必要)
■ 接客経験のある方
■ 人と接することが好きな方
■ サービスマインドのある方
※コールセンターでの経験が初めてでも大歓迎です!

この求人は Transcosmos (Thailand) Co.,Ltd.の直接募集求人です。応募後は同社の採用担当者より直接ご連絡させていただきます。
เงินเดือน Monthly Salary 32,000THB 〜 35,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Sukhumvit (Bangkok),Location

Corporate Sales Assistant (JPN speaker) ID:33942

รายละเอียดงาน *Responsible for corporate sales to mainly Japanese clients
*Assist for Japanese sales manager
*Listen to requirement from customers such as rewards for anniversary, events and gifts
*Make suggestions based on customer's requirement
*Other related tasks as assigned
คุณสมบัติของผู้สมัคร *Male/Female, 22~35 years old (new graduate is also acceptable)
*At least N3 level Japanese or equivalent
*Advantage: Experience in customer service or sales
*Able to accept 6 days holidays per month
เงินเดือน Monthly Salary 20,000THB 〜 35,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Location

Customer support (JPN speaker) ID:23509

รายละเอียดงาน *Responsible for customer service at food department
*Take response for orders from customers and make new suggestions for their need
*Discuss about delivery term and prices
*Corporate with other section for proving products
*Other related tasks
คุณสมบัติของผู้สมัคร *Male/Female, 22~35 years old (new graduate is also acceptable)
*At least N2 level Japanese or equivalent
*Advantage: Experience in customer service
เงินเดือน Monthly Salary 20,000THB 〜 30,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Location

Customer support (Chinese speaker) ID:24547

รายละเอียดงาน *Work at service counter at shopping mall
*Mainly support Japanese customers by Japanese language
*Introduce products and shops for mainly Japanese customers
*Introduce and guide floors for mainly Japanese customers
คุณสมบัติของผู้สมัคร *Male/Female, 22~35 years old
*New Graduate is welcome
*Communicative Chinese language
เงินเดือน Monthly Salary 25,000THB 〜 50,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Location

Accounting & Admin(Senior / Assistant Manager) ID:22735

รายละเอียดงาน -Processing overseas remittance, invoices, receipt, payment voucher and receipt voucher.
-Processing Tax PND.3,53,54 PP.30
-Coordinating with Oversea branch’s staff
-Carrying administrative duties such as filing, typing, copying, scanning etc.
-Monitoring stationary levels and ordering office supplies.
-Maintaining computer and manual filing systems and coordinating with outsourced IT
-Provide information to internal colleagues or external enquirers.
-Coordinating office procedures.
-Develop and update administrative systems to make them more efficient.
-Resolve administrative problems.
-Receiving, sorting and distributing the post.
-Answering telephone calls and passing them on.
-Maintain up-to-date employee holiday records.
-Coordinating repairs tools & office equipment.
-Serving coffee & water for visitors to the office
-Self-audit jobs : Cabinet checking (Labels) /cash certificates records / office card and key checking / company vehicle recording / staff leave check sheet / company contact updating / staff telephone list up-to-date / Office fixed assets checking.
คุณสมบัติของผู้สมัคร -Female, under 30 years old
-Knowledge of accounting and administration procedures.
-Managing multiple and changing priorities at once.
-Diary Management
-Good computer skills including Word, Excel, MS Outlook, PowerPoint.
-Good typing and keyboard skills.
-Managing administrative processes.
-A good level of English spelling and grammar.
เงินเดือน Monthly Salary 20,000THB 〜 30,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Sukhumvit (Bangkok),Location

System & Operation (Bank Relation Division) ID:42395

รายละเอียดงาน -Support in administrative and related to project management
-Educate new Regulatory Publication, Operation & System to Partner
-Act as primary contact for day to day support to licensees including response to an inquiry related to Regulation, Operation & System
-Identify, troubleshoot, and resolve Operation & System issues internally and externally
-Create and maintain a good relationship with Partner’s IT and Operation Team.
-Collaborate with Sales team to on board new Partner, interact with colleagues to exchange information on payment system issue and seek co-operation
-Research new payment technologies
คุณสมบัติของผู้สมัคร -Female/Male, 30-40 Years, Good command of English, Bachelor’s degree or higher
-At least 3-5 years, Experience in payment business such Authorization, Merchant Department.
-Good communication, negotiation, interpersonal and presentation skills
-Ability to work well under pressure and meet deadlines
-Work well both independently and as part of a team
เงินเดือน Monthly Salary 40,000THB 〜 70,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Sukhumvit (Bangkok),Location

Beauty Salon Manager (ENG or JPN speaker) ID:40261

รายละเอียดงาน Summary:
Oversees all salon and spa services and ensures that the salon is clean, organized and well-staffed. Have to routinely report to the owner on information such as revenue, budget needs, staffing changes, clientele satisfaction, inventory issues and salon upkeep.

Detail:
Customer service
• Managing client appointments.
• Keep up with the demand of clients.
• Managing salon personnel.
• Ensure staff is well trained in service etiquette and that high standards are maintained
• Welcoming and greeting customers who come to the store.
• Resolving guest complaints or issues.
• Ensuring high standards of hygiene, cleanliness within the salon.
Sales Management
• Setting targets for the beauty therapists.
• Selling beauty products and treatments.
• Analysing weekly and monthly sales figures.
• Organising promotion and marketing campaigns.
• Driving turnover and profits.
Finance Management
• Controlling salon expenses.
• Managing and forecasting retail stock levels.
• Keep and maintaining documentation to submit to accountant each month
HR Management
• Managing, motivating and training a small team of Stylists and assistants
• Ensuring that shop rules are followed
• Maintaining fun professional working environment
• Identifying staff training requirements.
คุณสมบัติของผู้สมัคร • Retail Management (at least 3 years) *Important
• Experience of being in a customer facing role.
• Knowledge of modern cuts, Matrix colors and perms.
• Proven track record of delivering high standards.
• Ability to generate new sales.
• Ability to work in a fast-paced environment.
• Physically fit and able to remain standing for long periods of time.
• A can-do attitude, entrepreneurial mind-set and strong determination to succeed.
• Always maintaining a professional appearance and a positive attitude. *Important
• Highly organized and motivated.
• Excellent customer service and interpersonal skills.
• Basic Microsoft Office
• Have good understanding of numbers
เงินเดือน Monthly Salary 30,000THB 〜 50,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Location

Organizer Coordinator ID:42427

รายละเอียดงาน
คุณสมบัติของผู้สมัคร
เงินเดือน Monthly Salary 20,000THB 〜 30,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Ratchadapisek - Phetchaburi (Bangkok),Location

Marketing Promotion Officer (Sales Representative) ID:17748

รายละเอียดงาน • Male or Female Thai nationality, age 25- 32 years
• At least Bachelor’s degree in Marketing, Administration, Finance, Accounting, Economic or related fields
• Minimum 2 year experience in related fields
• Experience in banking, leasing or financial institution will be advantageous
• Good personality with strong negotiation skill and be able to work under pressure
• Good command of English and computer skill
• Able to take care of customers in suburb (Samutprakarn, Ayutthaya, Chonburi)
• Able to drive and having license (car will be provided by the company)
คุณสมบัติของผู้สมัคร • Male or Female Thai nationality, age 25- 32 years
• At least Bachelor’s degree in Marketing, Administration, Finance, Accounting, Economic or related fields
• Minimum 2 year experience in related fields
• Experience in banking, leasing or financial institution will be advantageous
• Good personality with strong negotiation skill and be able to work under pressure
• Good command of English and computer skill
• Able to take care of customers in suburb (Samutprakarn, Ayutthaya, Chonburi)
• Able to drive and having license (car will be provided by the company)
เงินเดือน Monthly Salary 20,000THB 〜 40,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Location

General Admin ID:42344

รายละเอียดงาน
คุณสมบัติของผู้สมัคร
เงินเดือน Monthly Salary 18,000 〜 22,000
สถานที่ทำงาน Thailand,Sukhumvit (Bangkok),Location

Sales Coordinator ID:41166

รายละเอียดงาน -To be the contact person between Sales, Customer & Supplier.
-Generate and manage the PO, Invoice, Delivery control, claim
-Office work about delivery operation
-To receive the orders from agent and inform them about delivery schedule.
-To support sales member
คุณสมบัติของผู้สมัคร -Male or Female age between 27-30 yrs.
-Education : Bechelor’s degree in any related fields
-Experience in customer service are prefer
-PC skill (Word, Excel, E-mail)
-Good command of English
เงินเดือน Monthly Salary 18,000THB 〜 25,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Silom (Bangkok),Location

★未経験OK★ ★ボーナス有★【バンコクの日本料亭にて接客業】★精一杯のサービスでお店の“常連”を作ってください★ ID:41233

รายละเอียดงาน 【基本的な業務】
‐ メニュー表の作成
‐ スケジュール管理
‐ 大事なお客様への接客
‐ 発注、在庫管理
‐ 宴会、飲み会等の打ち合わせ
‐ レジ締め
‐ 予約電話の対応

【1日の流れ】
15:00 出勤(事務仕事、シフト管理)
16:00 セッティング
17:00 お客様来店
18:00   ↓
19:00   ↓
20:00   ↓
21:00   ↓
22:00 予約状況確認、発注管理、打ち合わせ、
23:00 閉店作業、レジ締め
23:30 帰宅

【主なお客様】
‐ タイ駐在の日本人

丁寧な接客でお客様にファンになってもらいやすい仕事です! 
คุณสมบัติของผู้สมัคร 【★未経験者・接客業経験者どちらも歓迎です★】
‐ 20代の若手  ぜひご応募お待ちしてます! 絶賛積極採用中です! 
‐ 大事なお客様への対応をきちんとこなしていただける方!
‐ 国籍が違う文化の中で、仕事を楽しんで行っていただける方は是非★
‐ お店をお客様が接待でも使っていただくことが多いため、きちんとした対応が必要となってきます。
‐ ファンを付けて、どんどんお店に貢献して頂くことは★ウェルカム★です。
‐ 実績によって給与はあげることが可能です!
‐ 語学力に関しては英語ができればなおいいですが、なくても大丈夫です。
เงินเดือน Monthly Salary 50,000THB 〜 100,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Location

【JPN5】Administrator & Documents corrector ID:42253

รายละเอียดงาน
คุณสมบัติของผู้สมัคร
เงินเดือน Monthly Salary 18,000THB 〜 25,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Location,Ayuthaya

Japanese Interpreter N1-N2 ID:39331

รายละเอียดงาน
คุณสมบัติของผู้สมัคร
เงินเดือน Monthly Salary 35,000THB 〜 60,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Location,Amatanakorn (Chonburi)

【JPN N3】Service Engineer of machine ID:41337

รายละเอียดงาน - Visit Clients and Support clients.
- Installation & repair the machine.
- Support precision liquid dispenser and application machine of oil.
- Show demonstration.And if the machine broken, you have to fix.
คุณสมบัติของผู้สมัคร (MUST)
- Under 30 years old / Only Male
- Have experience use Industrial machinery.
- Have knowledge Mechanical.
- Need own car and licence.
- Business level Japanese (N3 Up)
(Prefer)
- Business level English
เงินเดือน Monthly Salary 30,000THB 〜 35,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Location

Parking Manager ID:42214

รายละเอียดงาน
คุณสมบัติของผู้สมัคร
เงินเดือน Monthly Salary 20,000THB 〜 30,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Silom (Bangkok),Location

Assistant Shop Manager ID:42021

รายละเอียดงาน - To help the manager to manage all operation in the shop
- Handling guest reservation.
- Handling guest complaints.
- Standard training to all staffs.
- Up selling and create promotion.
- Budget and stock control.
คุณสมบัติของผู้สมัคร - Female Only
- New Grade are welcome
- Age 21 - 30 Years
- Good command English in speaking, reading and writing.
- Graduated from Hotel will be advantage
- Experiences in Hair product or Consumer product is an advantage.
เงินเดือน Monthly Salary 25,000THB 〜 20,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Sathorn - Lumpini (Bangkok),Location

Customer Service Officer ID:29543

รายละเอียดงาน Handle all incoming calls and e-mail inquiries;
Telesales functions
Perform other duties as assigned by customer service manager
คุณสมบัติของผู้สมัคร Female, Age 22-24
Bachelor degree in any related filed
New graduate are welcome
Strong communication and listening skills
Must be able to work flexible schedule, including some evenings and weekends
Able to shift work
เงินเดือน Monthly Salary 15,000THB 〜 17,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Sukhumvit (Bangkok),Ratchathawi - Lat Phrao (Bangkok),Location

Customer Service (Import) ID:42159

รายละเอียดงาน Validating and confirming all ocean/air shipment bookings.

• Managing shipments from origin to destination to ensure customer satisfaction.

• Building customer relationships and providing excellent customer service.

• Excellent verbal and written communication skills.

• Experience in the Freight Forwarding industry with knowledge of the rules and regulations.

• Handle any special requests from customers.

• Basic computer skills and knowledge of Microsoft Office (Outlook, Word, Excel, etc.) experience.

• Send new shipment bookings to customers.

• Manage daily emails/phone calls from customers.

• Manage daily emails/phone calls from other OEC offices/departments that pertain to the respective customer representative’s customers.

• Direct customer questions/concerns to the correct department for handling and respond with an answer to the customer.

• Use daily customer service report to make sure all release requirements have been met before containers arrive at final destination.
คุณสมบัติของผู้สมัคร 1-2 year experiences in customer service import function, freight forwarding company
good command of english
good understanding of freight forwarding business
bachelor degree in import and export or any related field
เงินเดือน Monthly Salary 15,000THB 〜 30,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Sukhumvit (Bangkok),Location

Sales Manager (Golf business) ID:41924

รายละเอียดงาน - Completely new business sales manager.
- Internet business. Sell golf courses booking online system to golf courses. Make New clients.
- Create plan of work closely with MD to ensure of business relation with golf courses.
- Mainly sales for eastern area golf courses of Bangkok.
คุณสมบัติของผู้สมัคร - 28-40 Years old / Male & Female
- Bachelor’s Degree
- Have an experience in Golf courses business
- At least 3 years in sales management
- Strong negotiation of sales skill
- Knowledge with business of it
- Business level English
เงินเดือน Monthly Salary 40,000THB 〜 55,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Silom (Bangkok),Location

All45Count(1〜20CountDisplay)