Service Desk Leaderรหัส:45863

20,000 THB ~ 35,000 THBBTS (Silom Line)ผ่านมามากกว่า 3 เดือน

ภาพรวม

  • รายได้ต่อเดือน

    20,000 THB ~ 35,000 THB

  • ประเภทธุรกิจ

    Hardware, Software

  • รายละเอียด

    - Provide support, troubleshoot and resolve issues raised by users and promptly provide a workaround/resolution
    - Provide support based on ITIL (Information Technology Infrastructure Library)
    - Provide monitoring support, escalation and other assistance, particularly high-severity incidents occur
    - Perform as a process controller who controls service and provides consultation to service desk team
    - Coordinate with other technical teams in escalating, troubleshooting and resolving issues
    - Proactively maintain a solid knowledge of supported systems by following procedures, policies and processes as defined
    - Provide additional supports on tasks assigned by supervisors

คุณสมบัติ

  • คุณสมบัติ

    - Male or Female, Thai national, age between 25-32
    - Bachelor's Degree in Computer Engineering or Computer Science or related field
    - At least 5 years' experience in service desk field
    - Good knowledge and experience in ITIL
    - Having leadership qualities

  • ความสามารถทางภาษาอังกฤษ

    Level 5 - Beginner Level

  • ความสามารถทางภาษา (อื่นๆ)

    Thai, English

ข้อมูลเพิ่มเติม

  • สวัสดิการ

    - Life Insurance
    - Company Trip
    - BONUS

  • เวลาทำงาน

    9.00 ~ 18.00

  • วันหยุด

    -

  • ประเภทงาน