Call Center (Japanese Speaking)รหัส:45860

30,000 THB ~ 30,000 THBBTS (Silom Line)ผ่านมามากกว่า 3 เดือน

ภาพรวม

  • รายได้ต่อเดือน

    30,000 THB ~ 30,000 THB

  • ประเภทธุรกิจ

    Call Center

  • รายละเอียด

    - Manage inbound and outbound calls in a timely manner
    - Follow communication “scripts” in handling different topics
    - Identify customers’ needs, clarify information, research issues and provide solutions and/or alternatives
    - Seize opportunities to upsell products when they arise
    - Build sustainable relationships and engage customers by taking extra mile
    - Keep records of all conversations in our call centre database in a comprehensible way
    - Frequently attend educational seminars to improve knowledge and performance level
    - Achieve personal and team qualitative and quantitative targets

คุณสมบัติ

  • คุณสมบัติ

    - Male or Female, Thai national, age between 20-40
    - Welcome New Graduates & Fresh Grads
    - Japanese, JLPT N2or higher

  • ความสามารถทางภาษาอังกฤษ

    Level 6 - None

  • ความสามารถทางภาษา (อื่นๆ)

    Japanese

ข้อมูลเพิ่มเติม

  • สวัสดิการ

    - Social Security Fund
    - Others

  • เวลาทำงาน

    8:30 ~ 17:30

  • วันหยุด

    -

  • ประเภทงาน