Customer Service Manager (Japanese National)รหัส:43315

60,000 THB ~ 80,000 THBBTS (Sukhumvit Line)ผ่านมามากกว่า 3 เดือน

ภาพรวม

  • รายได้ต่อเดือน

    60,000 THB ~ 80,000 THB

  • ประเภทธุรกิจ

    Hospitality/Tourism&Leisure

  • รายละเอียด

    - Manage the operation of reception and customer service team
    - Ensure that the quality of service meets client needs
    - Run the operation to the level beyond customer expectation
    - Solve and handle customers' complaints
    - Provide instruction about product knowledge and Japanese culture
    - Create and develop service operation to approach sales target

คุณสมบัติ

  • คุณสมบัติ

    - Female, Japanese national, aged not over 43 years old
    - Minimum 5 years' work experience in hospitality or service industry
    - Knowledge of OMETENASHI
    - Computer skills

    - Good leadership, solving, and communication skills
    - Good personality and service mind

  • ความสามารถทางภาษาอังกฤษ

    Level 5 - Beginner Level

  • ความสามารถทางภาษา (อื่นๆ)

    Thai, English, Japanese

ข้อมูลเพิ่มเติม