customer service Managerรหัส:23463
30,000 THB ~ 40,000 THBBTS (Sukhumvit Line)ผ่านมามากกว่า 3 เดือนภาพรวม
รายได้ต่อเดือน
30,000 THB ~ 40,000 THB
ประเภทธุรกิจ
Consulting, Web Service
รายละเอียด
*Manag team staff
*Directly approach to candidate by phone
*Data entry
*Follow up existing clients
*Follow up candidates including ones after placement
*Make documents
*Collect documents for contract from clients
*Arrangement for interview schedule
*Confirmation for interview schedule
*Follow up clients after interview with our candidates
*Check resumes
*Check job descriptions
*Check KPI
*Share new job description with CA side and identify potential candidates
คุณสมบัติ
คุณสมบัติ
・Experience of administaration
・English level Business Levelความสามารถทางภาษาอังกฤษ
Level 4 - Conversational Level
ความสามารถทางภาษา (อื่นๆ)
English
ข้อมูลเพิ่มเติม
สวัสดิการ
SSF,Insurance,Bonus,etc
เวลาทำงาน
8:30 ~ 17:30
วันหยุด
Sat,San,Public Holiday
ประเภทงาน