รีราโคเอ็นพร้อมเป็นคู่คิด ในการให้คำปรึกษาแก่ผู้สมัครเพื่อให้งานที่ตรงกับความต้องการ และช่วยคัดสรรบุคลากรที่มีคุณภาพ เพื่อให้ตรงกับความต้องการของลูกค้ามากที่สุด

+662-653-2700

Time:9:00-18:00(Mon-Fri)

H1 Job List

กำหนดเงื่อนไขในการค้นหา
All26Count(1〜20CountDisplay)

【日系大手企業】残業少なめドライバー送迎付き営業職 ID:35236

รายละเอียดงาน 既存顧客のフォローアップ、拡販をして頂きます。既存顧客はバンコク郊外の企業も多く、ドライバー付の社用車にて営業に行って頂きます。
คุณสมบัติของผู้สมัคร -性別不問
-法人営業の経験がある方優遇(保険、金融関係の経験があると尚良)
-英語コミュニケーションレベル(タイ語不要)
-営業経験より人物重視、能力重視の採用です
เงินเดือน Monthly Salary 70,000THB 〜 90,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Silom (Bangkok),Location

Risk Management Senior Officer ID:34717

รายละเอียดงาน Risk assessment which involves analysis risks as well as identifying, describing and estimate the risks affecting for business.
- Risk evaluation, which involves compare estimated risks with criteria established by the organization such as costs, legal requirements and environmental factors, and evaluating the organization's previous handling of risks.
- Build and manage credit Risk model.
- Provide guidance of Credit Risk Management to related section.
- Ensure credit policies and procedure are up to date.
- Maintain and monitoring credit Management information.
- Provide support, education and training staff to Build Risk awareness within the organization.
คุณสมบัติของผู้สมัคร - - Male or Female age not over 40 years old.
- Bachelor’s degree in Risk Management, Economics, MBA, Accounting & Finance or related filed.
- Have experience in Risk Management & Risk Analysist and Have knowledge in Hire Purchase Business will be advantage.
- Good interpersonal, Good team work, positive thinking & problem solving.
- Good in English & Computer skill in MS office.
เงินเดือน Monthly Salary 40,000THB 〜 60,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Sukhumvit (Bangkok),Bangna (Bangkok),Location

IT Security ID:37357

รายละเอียดงาน - Review server/network security based on Hardening Checklist.
- Review application security based on Basic Security Checklist.
- Develop and enhancing security policy, requirement and process.
- Providing guidance to the Service/Platform/Server/Network/Application to understand and comply to security requirement and standard.
- Develop IT Security check list, check, analyst and improve of the non-compliance finding.
- Monitor suspicious, misuse, security risk of IT.
- Ensure compliance of VA (vulnerability assessment), Penetration Test, Patch management.
คุณสมบัติของผู้สมัคร - Bachelor or Master Degree in Computer Science, Information Security or related fields.
- At least 7 years experience in Information Security, Security Admin, System admin.
- Knowledge of IT Security governance/audit.
- Experience in administering an information security program.
- Experience in system and applications & database security management and control.
- Skill Require to Hardening & Monitoring - Window Server, AS400, Linux, SQL Server, Oracle, DB2, AD, Radius, Firewall, Web server, Router, Network,VPN, WAN, WLAN, NAC, DLP, Antivirus, Endpoint control.
- Good project management, Analytical and troubleshooting skills.
- Security Professional Certification ex. CISSP, CISA, GIAC, CEH, Sec+ is an advantage.
- Experiences in banking business would be advantages.
เงินเดือน Monthly Salary 38,000THB 〜 48,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Sukhumvit (Bangkok),Location

Junior Administrator Officer ID:41147

รายละเอียดงาน *Affairs regarding company events
*Affairs regarding printed matter, forms, name cards, etc.
*Secretarial matters of the Company
*Manage company car, if any
*Manage the entertainment fee, charge for traffic (gasoline, toll fare) etc.
*Affairs regarding procedures for domestic and overseas business travels
*Affairs regarding work permit, visa, etc.
คุณสมบัติของผู้สมัคร *Female, age between 23-25 years or above
*Bachelor degree in any field
*Having minimum 1-2 years of experience in Administration position is an advantage
*Good command of spoken and written in English
*Able to work both independent and in a team
เงินเดือน Monthly Salary 15,000THB 〜 20,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Sathorn - Lumpini (Bangkok),Location

Logistics Operation Officer ID:41291

รายละเอียดงาน • Processing export & import documentation via the system
• Provide logistics operation ( export – import )
• Accept inquiries, requests or complaints from customers
• Providing information on logistics
• Support Sales and Procurement Section
• Issuance of freight invoice & local charge
• Checking B/L number, container number, delivery point, exchange rate and surrender B/L
คุณสมบัติของผู้สมัคร • Thai nationality
• Female or male, age between 22 - 33 years
• Having Bachelor Degree in international transport management, logistic, import-export and any related field is preferable
• Having experience in import – export, freight forwarding, logistics, FCL and LCL, customs clearance, including AMS knowledge is an advantage
• Good command of spoken and written in English
• Knowledge of computer PC, MS-Office, E-mail
• Vigorous, service minded and self-motivated
• Willing to learn new things and challenging mindset
• Able to work under pressure
• Good interpersonal and communication skill
เงินเดือน Monthly Salary 15,000THB 〜 30,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Sathorn - Lumpini (Bangkok),Location

【急募100%医療保険加入・国民年金補助あり】海外旅行保険オペレーター ID:37251

รายละเอียดงาน お任せしたい内容は損害保険のアシスタント業務になります。
メインの業務としては【被保険者が海外で病院に行かれた際に発生をする被保険者の書類発行、処理業務】になります。システムを使い、保険対象可否の査定業務とそれに付随する電話対応が業務内容となります。

また、各海外拠点(シンガポール、アメリカ、南アフリカなど)との英語でのやり取り、各国医療機関とのやり取りが発生します。国をまたぎ、ワールドワイドな仕事をしていただきます。

専門用語に関しては事前に研修があります。実際に英語が苦手な日本人スタッフも働いていますが、使う英語は決まっているため難しいやり取りはないのでご安心ください。特典としては日々英語を使うことで英語の上達にもなります。

未経験から始める方でも、仕事に慣れ始めるとマネージメントをお任せしていきます。
去年の1月に未経験で入社をされた方(26歳女性)は入社後半年でリーダーに昇格しています。
คุณสมบัติของผู้สมัคร *男女不問
*22歳~35歳
*語学:英語(日常会話レベル)タイ語不要
*保険、医療業界経験あれば尚可
*基本的なPC操作
เงินเดือน Monthly Salary 45,000THB 〜 50,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Sukhumvit (Bangkok),Location

Accounting & Administrator ID:41024

รายละเอียดงาน 1. Process advanced payment by using internet banking system and Issue payment voucher.
2. Reconcile advanced payment with general ledgers.
3. Purchase office supplies.
4. Prepare documents for BOI & Work Permit purpose (occasional tasks only).
5. Handling daily accounting and administrative tasks.
คุณสมบัติของผู้สมัคร - Bachelor’s degree in Accounting or relate fields.
- New graduates are welcome
- Good skill on computer literacy, MS office.
- Be willing to be fast learner, well organized, self-motivated.
- Good interpersonal and communication skills.
- Able to work independently in high volume, fast paced environment.
- Able to start immediately or within short notice preferred.
เงินเดือน Monthly Salary 15,000THB 〜 23,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Sukhumvit (Bangkok),Location

Purchasing and buyer ID:40456

รายละเอียดงาน
คุณสมบัติของผู้สมัคร
เงินเดือน Monthly Salary 35,000THB 〜 45,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Location,Chonburi ALL

Risk Management Manager Manager~Assistant VP ID:39187

รายละเอียดงาน • Support and provide company risk evaluation.
• Explore and examine risks including verify level of risks.
• Prepare and analyze processes in order to monitor risks and review data.
• Establish design and implement compliance risk management process and regulations.
• Risk assessment, which involves analyzing risks as well as identify and estimate the business.
• Risk evaluation, which involves comparing estimated risks with criteria established by the organization such as costs, legal requirements and environmental factors, and evaluating the organization’s previous handling of risks.
• Corporate governance involving external risk report and present to stakeholders.
• Conduct audits of policy and compliance to standards, including liaison with external professional.
• Establish and monitor key risk indicators, as well as implement corrective action plans to mitigate risks.
คุณสมบัติของผู้สมัคร • Bachelor or master's degree in Finance, Business Administration, Economics or other related field.
• At least 3-5 years experience in Risk Management Field.
• Excellent communication and interpersonal skills.
• Strong analytical skills and results-focused.
• Possess positive attitude and initiative.
• Good command of English; speaking and writing.
เงินเดือน Monthly Salary 50,000THB 〜 120,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangna (Bangkok),Location

Corporate Compliance Manager~Assistant VP ID:39188

รายละเอียดงาน • Overseeing and monitoring the internal rules, regulations, notification concerned the business issued by the Bank of Thailand.
• Preparing compliance report focus on operation, advisory function to senior management on compliance law, rules and standards, including update on changes and developments in this area.
• Creating business operation about action plans program and activities.
• Reviewing and monitoring internal compliance activities.
• Developing internal process related to the regulation and legal.
คุณสมบัติของผู้สมัคร • Bachelor's or Master's Degree in Business Administration and related field.
• At least 5-7 years experience in Internal/External audit, financial audit, compliance with financial service or insurance company.
• Good overview knowledge of compliance.
• Good analytical skill.
• Can communicate English.
เงินเดือน Monthly Salary 50,000THB 〜 120,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangna (Bangkok),Location

Credit Analysis ID:40758

รายละเอียดงาน • ตรวจสอบข้อมูล เอกสาร ที่ใช้ประกอบการพิจารณาสินเชื่อ และดำเนินการให้สินเชื่อที่เสนอมีข้อมูลที่ถูกต้อง เพียงพอตามเกณฑ์ธนาคาร
• วิเคราะห์และประเมินความเสี่ยงสินเชื่อ วัตถุประสงค์ วงเงิน หลักประกัน ความสามารถในการชำระหนี้ เงื่อนไข และผลตอบแทน ที่สอดคล้องกับนโยบายและมาตรฐานการอำนวยสินเชื่อ (Underwriting Criteria) ที่ธนาคารกำหนด
• ประสานงาน เจรจาต่อรองสินเชื่อ เพื่อให้ระดับความเสี่ยงอยู่ในเกณฑ์ที่ยอมรับได้
• จัดทำความเห็นสินเชื่อที่ผ่านการวิเคราะห์และประเมินความเสี่ยง อย่างกระชับ ชัดเจน ครบถ้วน เป็นประโยชน์ต่อการตัดสินใจ นำเสนอแก่ผู้มีอำนาจอนุมัติระดับที่สูงขึ้นพิจารณา
• ตัดสินใจ ให้คำตอบสินเชื่อ (อนุมัติ/ระงับ) แก่หน่วยงานธุรกิจภายในเวลาที่กำหนด
คุณสมบัติของผู้สมัคร • วุฒิปริญญาตรี ขึ้นไป สาขาการเงิน บัญชี บริหารธุรกิจ เศรษฐศาสตร์ หรือ สาขาที่เกี่ยวข้อง
• มีทักษะด้านการวิเคราะห์ , การเขียน ,การเจรจาต่อรอง การแก้ไขปัญหาและการตัดสินใจ
• มีความกระตือรือร้น ช่างสังเกต ละเอียดรอบคอบ สามารถปฏิบัติงานภายใต้ภาวะความกดดัน และ ภายในระยะเวลาที่กำหนดได้
• หากมีประสบการณ์ด้านวิเคราะห์สินเชื่อ จะได้รับการพิจารณาเป็นกรณีพิเศษ
เงินเดือน Monthly Salary 15,000THB 〜 25,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Ramkhamhaeng/Bangkapi/Bueng Kum (Bangkok),Location

Marketing Officer (New grad) ID:40757

รายละเอียดงาน -บริหารจัดการเอกสาร สัญญา และปฎิบัติการด้านสินเชื่อเช่าซื้อ
-เขียนรายงานสรุปข้อมูลลุกค้าเพื่อนำเสนอพิจารณาสินเชื่อเช่าซื้อ
-งานด้านการตลาดสินเชื่อเช่าซื้อ
คุณสมบัติของผู้สมัคร จบการศึกษาระดับปริญญาตรี
มีทักษะในการใช้ MS.office
มีทักษะในการนำเสนอ ปฏิภาณไหวพริบ
มีความกระตือรือร้นในการเรียนรู้ คล่องแคล่ว ว่องไว
ไม่จำเป็นต้องมีประสบการณ์ในการทำงานมาก่อน แต่พร้อมที่จะเรียนรู้
มีบุคคลค้ำประกัน เมื่อได้รับการพิจารณาเข้าทำงานกับบริษัท
เงินเดือน Monthly Salary 15,000THB 〜 25,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Ramkhamhaeng/Bangkapi/Bueng Kum (Bangkok),Location

Account Payable (AIE, Rayong Plant) ID:40648

รายละเอียดงาน
คุณสมบัติของผู้สมัคร
เงินเดือน Monthly Salary 30,000THB 〜 45,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Location,Rayong

Insurance Specialist ID:40366

รายละเอียดงาน - Training staff All kinds of insurance in this company
- Visit client with Thai staff and teach own knowledge
- Communicate with each department Manager
- Meeting with Japanese Manager
คุณสมบัติของผู้สมัคร - Male / Female
- Age should be over 40 years old
- Have specific knowledge for Insurance of Marine, Fire, Misc, Motor
- Have experience over 10 years in Insurance Company
เงินเดือน Monthly Salary 60,000THB 〜 80,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Location

【大手保険会社】全国ディーラー担当車両保険営業 ID:40313

รายละเอียดงาน 【ポジション】
タイ全国区の車ディーラー様向けに車の自動車保険の営業です。

【仕事内容】
タイ全国区にある車のディーラー様へ車両保険を販売するお仕事です。
タイ全体25拠点ある営業所の所長さんと一緒に訪問し、タイ人のお客様相手にタイ語で商談をします。
日本人の方が訪問するとタイ人担当者様は通常よりも快く迎えてくれるのでとてもお仕事がしやすいです。

【ここがポイント】
・日系最大手保険会社のため基盤が安定している
・日本人23名うち7名が現地採用
・タイ全土を回れるのでローカルのいろんなところを知れる
คุณสมบัติของผู้สมัคร 【必須】
ビジネスレベルのタイ語力

【歓迎】
・営業経験3年
・対人コミュニケーションに長けている
・保険の販売経験あり
เงินเดือน Monthly Salary 60,000THB 〜 80,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Location

Assistant Internal Control Manager ID:39991

รายละเอียดงาน 1.To assist superior to manage and monitor the internal control system of the company, including to promote, support and provide consulting service to all departments to have knowledge and understanding in internal control
2.To assist superior to manage, follow up and monitor the internal regulations of the company, which responsible departments have to establish and always up to date those internal regulations in order to provide regarding good internal control.
3.To advise all departments regarding to establish, review internal regulations to accord with business environment.
4.To assist superior to manage and monitor the document control system, procedure manuals, and work instructions of all departments in order to ensure that such documents are up to date for providing work guidelines to employees.
5.To provide consulting and review documents in the the Document Control System Online to conform to the required format. Coordinate with various departments and follow up task of document control.
6.To assist superior to manage and monitor in control of the the data security of the company.
9.To assist superior to manage and monitor the irregular case report preparation by various departments in the company.
10.To support relevant reports of Risk Management / special assignment from superior.
คุณสมบัติของผู้สมัคร 1 .Bachelor's Degree or Higher in Accounting & Finance, Economics, Business Administration or related field.
Age 27-32 years old.
2. Minimum of 2 years of experience in the field of Internal Control or Internal Audit or Risk Management.
3. Knowledge of the industry and of operations pertaining.
4. Knowledge of Corporate Governance Principles, Internal Control, Risk Management and complianc.
5. Be able to review document's content.
6. Good command in English.
7. Interpersonal and Communications Skills, Gathering and Analyzing Data skills.
8. Consulting Skill.
9. Working place at Sathorn square. (BTS Chong Nonsi)
เงินเดือน Monthly Salary 25,000THB 〜 35,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Ratchadapisek - Phetchaburi (Bangkok),Location

System Engineer (Urgent!) ID:23807

รายละเอียดงาน 1. Finding & Testing new IT solution to apply with business or system.
2. Plan and Provide project document (compare solution) and present the best solution in meeting group.
3. Reviews and analyzes proposals submitted to determine if benefits derived and possible applications justify expenditures.
4. Submits proposals considered feasible to management for consideration and budget concerned.
5. Negotiate & contracts with Third party , consulting firms to perform research studies.
6. Provide a weekly, monthly written report to the Project Manager solution.
- Deliver service & support all IT equipment/SW application to company-wide and provide solution for workstation/Telecom support.
คุณสมบัติของผู้สมัคร 1. Degree or higher in Computer Science, Computer Engineer, Electrical Engineer, IT, MIS. GPA 2.00 up.
2. At least 3 - 5 Years in Service/System support and technical problem solving and 1-3 Years in Project management
3. Male, age not over 35 years old. Thai Nationality
4. Skill: Project Management and Implementation Computer h/w, s/w and network, Telecommunication equipment, PBX and VoIP
5. Good command in english
6. Able to work in Huai Khwang.
เงินเดือน Monthly Salary 50,000THB 〜 60,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Ratchadapisek - Phetchaburi (Bangkok),Location

【未経験歓迎・年齢不問】契約更新のルートセールス ID:32113

รายละเอียดงาน ・保険の更新時のご案内訪問。1年更新の保険のため、毎年更新。
・取引企業は日系企業100社以上 (ラヨーン、アユタヤ、アマタナコーンなど遠方もあり)
・通常タイ人スタッフ、日本人スタッフなど2名以上で訪問するので未経験でも安心。
・すでに契約をして頂いている企業への訪問になるので、新規開拓はなし。
・取引先も日本人担当者なので、英語、タイ語不問。
คุณสมบัติของผู้สมัคร *経験不問
*車の免許不要(Company Carあり)
*タイ語必須
*タイでの面接を希望
เงินเดือน Monthly Salary 50,000THB 〜 65,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Bangkok ALL,Location

Receptionist ID:36788

รายละเอียดงาน • Handle all incoming phone calls
• Greet/handle all visitors and clients
• Provide general administration support including data entry, document handling and income/ outgoing courier register
• Arrange internal and external mails, fax and courier matter
• Arrange meeting room booking
คุณสมบัติของผู้สมัคร • Proficiency in MS Office.
• Female only age not over 28 years old.
• New graduate also welcome
• Excellent telephone manner, strong interpersonal and communication skills
• Good personality & service mind
เงินเดือน Monthly Salary 15,000THB 〜 19,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Sathorn - Lumpini (Bangkok),Location

Senior Accounting ID:36292

รายละเอียดงาน ⌂ Close account and preparing the Financial Statement, and ensure all GL Accounts are maintained on a monthly basis. ⌂ Dealing with Bank related FX rate and Forward contract.
⌂ Preparing reporting requirements for parent company.
⌂Prepare & Process for Tax application to Revenue Department.
⌂ Working closely with external auditors/Group Audit in relation to audit reports.
⌂ BOI experience and record transactions in to the system.
⌂ Performs miscellaneous job-related duties as assigned.
คุณสมบัติของผู้สมัคร * Bachelor's degree or Master's degree in Accouting , Finance ( Audit)
• Good knowledge of Regulation for Thai tax, DTA, BOI and TFRS will be an advantage
• Experience in Forward Contract and BOI, Experience for closing and able taking care of all accounting matters.
• High responsibilities, Able to work under pressure and very tight deadlines.
• Positive attitude, Honesty and Accountability, Good Relationship, Decision making skills.
• Proficient Microsoft Office, Computer literate
• Good command of English skill.
** Experience between 4-8 years **
** Experience in ERP/QuickBook system is a plus.**
atabase skill, MySQL and PostgresSQL
CPA license would be an advantage
เงินเดือน Monthly Salary 20,000THB 〜 40,000THB
สถานที่ทำงาน Thailand,Sathorn - Lumpini (Bangkok),Location

All26Count(1〜20CountDisplay)